zaterdag 25 januari 2014

Het avontuur begint!

Eindelijk is het zover!

Meer dan een jaar geleden zette ik de stap om op internationalisering te gaan.
Ik ging - matig enthousiast - luisteren op de infoavond. "Stel dat ik het zou willen doen, dan heb ik de uitleg op zijn minst toch al gehad", dacht ik. Na de infoavond wist ik het zeker: dit is wat ik wil!

Na een jaar voorbereiden (lees: aanvraagformulieren indienen, goede examens maken, nog niet toegelaten worden, fantastische herexamens maken, toegelaten worden, ervoor kiezen om naar Malawi te gaan, contact met het project, heel drukke stageweken, inentingen, reispaspoort, in de winter op zoek gaan naar sandalen en topjes, tussendoor wat leren voor de examens, ...) kan het avontuur nu echt beginnen.

Om 15:00 uur vertrekken we naar de luchthaven, zodat we om 18:30 uur voor de eerste keer kunnen opstijgen. Als alles goed gaat zijn we dan morgen rond 12:30 uur in Lilongwe.

Ik heb gisteren genoten van mijn laatste avond thuis. Dankjewel allemaal voor de leuke cadeautjes, kaartjes, ballonnen, knuffels, foto's en de supermooie spandoek. Ik ga jullie missen!

Ik ga mijn best doen om 1 à 2 keer per week een blogberichtje te posten.

Tot snel!

Noor


Geen opmerkingen:

Een reactie posten