zondag 5 januari 2014

Ik ga op reis en ik neem mee...

'Ik ga op reis en ik neem mee...'
Een zin die de voorbije weken al heel vaak door mijn hoofd is gevlogen.
3 maanden naar een klein dorpje in Afrika is toch net iets anders dan 10 dagen Spanje.

Gelukkig lagen er veel pakjes onder de kerstboom, ook voor mij!
Ik kreeg heel veel leuke en nuttige dingen die zeker en vast een plaatsje krijgen in mijn valies: sandalen, een muskietennet, een universele stekker, slotjes voor mijn valies, een money belt (dankjewel broertje!), losse broeken, ...

De plaats die ik in mijn kast had gereserveerd voor 'dingen die mee naar Malawi moeten' begint stilaan overvol te geraken, en dat zal er de volgende weken niet op beteren natuurlijk! :)
Ik denk niet dat het een probleem zal zijn om mijn 2 valiezen van 23 kilogram vol te krijgen.

Woensdag vertrekken Astrid en Lien, de 2 meisjes van KdG, samen met Walter, de projectverantwoordelijke, al naar Malawi. Greet en ik hebben eerst nog een paar examens te maken voor we hen gaan vervoegen. Ik hoop dat we hier of daar al eens iets te horen krijgen van hen, zodat zij ons al iets meer kunnen vertellen over ons grote avontuur, en ons nòg meer zin doen krijgen om te vertrekken! :)

Tot de volgende!

Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten