zondag 19 januari 2014

Nog 6 dagen!

Nog 6 keer slapen... en dan staan we rond deze tijd op de luchthaven, helemaal klaar om te vertrekken. Ik weet nu al dat die laatste dagen heel erg spannend en stressy gaan worden.

Het eerste afscheid is vandaag genomen.
Wat ga ik die lieve kwiks toch missen! Ik denk dat ik in Malawi ook wel veel spelletjes zal spelen met de kindjes daar, misschien moet ik mijn Chirorok meenemen?!

Kwiks, dankjewel voor de post!
Hieronder nog een paar praktische dingen die jullie misschien wel interesseren:

Als je graag een briefje schrijft, kan dat naar volgend adres:
Happy Private School
NOOR DAEMEN  (belgian student)
PO Box 72
Chilumba (Karonga)
Malawi

Klein detail: brieven zijn ongeveer een maand onderweg. Op tijd beginnen met schrijven is de boodschap! ;)

Als je graag een sms stuurt, kan dat naar mijn gewoon gsm-nummer (vergeet +32 niet). Ik beantwoord het berichtje dan met mijn Malawische gsm-nummer. Bellen is heel duur en wordt daardoor afgeraden. Ik zal proberen om af en toe naar ons moeke of vake te bellen via Skype, maar of dat lukt is ook nog niet zeker. Als je dus meer verhalen wilt horen, val hen dan maar even lastig.

Wanneer je wilt reageren op mijn blog, moet je wel even een account aanmaken. Dat kan via Google (bijvoorbeeld g-mail) of Blogger. Een mailtje sturen mag ook: noor_daemen@hotmail.com.

Tot snel!


3 opmerkingen:

  1. En skypen met je zuster zit er niet in ofwa :'( Snik !
    LOVE YYOOOOUU

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu komt het echt dichtbij! Ik hoop dat het een fantastische ervaring wordt, dat je een behouden reis krijgt en dat je veilig en gezond terug komt. Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen