zondag 9 februari 2014

Enkele foto's!



Zonsopgang in Ethiopiƫ

De eerste dag als juf Noor!

Samen met Orton Kondowe, de schooldirecteur
Juf Noor in Standard 8!

De eerste avond in Malawi - lekkere spaghetti in Lilongwe

Zoals je kan zien, is het gelukt om een paar foto's op de blog te zetten.
Ik heb ze eerst verkleind (jaja, ik word nog een echte computerfreak) zodat het uploaden veel minder lang duurt.

Vanaf nu zal elk blogberichtje ook voorzien zijn van wat beeldmateriaal, joepie!

Tot de volgende!

Noor

2 opmerkingen:

  1. Ik zie en hoor dat je het ginder super naar je zin hebt. We hadden natuurlijk ook niet anders verwacht. Ik hoor van heel veel mensen dat ze je op de voet volgen. Dat is voor mij ook heel leuk om te horen, hoe iedereen met jou meeleeft. Heel leuk dat er nu ook foto's te zien zijn. Dan kunnen we jou huidskleur stilaan zien veranderen en niet heel hard verschieten als je terug in Zaventem staat. Geniet er nog van, je bent heeeeeel goed bezig. Dikke knuffel en liefs, moeke!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook hier in Antwerpen word je gevolgd!
    Ik hoop wel dat je ook iets anders dan spaghetti en krieken met ballekes gaat eten. Daarvoor moet ge niet naar Malawi reizen!
    Doe dat daar nog goed en groeten aan Fly Away en de anderen.
    Kristof en Sarah

    BeantwoordenVerwijderen